You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Dagen efter...

Sådärja då var Julafton över. Vi hade jättetrevligt igår och det var många presenter som skulle delas ut. Alla verkade i alla fall nöjda och jag var jättenöjd!!

Schemat för igår såg ut ungefär så här:
09:00- Jag vaknade. Tog mitt strumppaket och gick ned till frukosten. Fick en lila-svart randig t-shirt och Robin fick Wild Hogs ( en film).
09:30- Badade Nikki. Blev mer blöt än vovven. Duschade sedan själv.
10:00-12:00- Gjorde mig iordning och tittade på tv.
12:00- Kusinerna kom och kastade sig direkt i badbaljan. Jag avstod.
14:00- Annika kom dit eftersom hon valde att gå till Mälby från stan. Knasboll ;D
15:00 KALLE ANKA!! Jag, mamma, Annika, Hampus, Pontus och Ralle slängde oss framför tv:n och tittade på KA. Kanske inte världens mest intressanta program, men tradition.
16:05-18:00- Farmor och Farfar kom+Julmat. Frosseri på hög nivå. Svinigt gott var det också ;D
18:00-21:00- Juklappsutdelning!! Jag och Stampe var som vanligt tomtar. Många paket skulle delas ut och vi var lite under tidspress eftersom alla ville se Svensson, Svensson.
21:00- Svensson, Svensson. Hela släkten bänkade sig framför tv:n och skrattade åt alla gamla skämt.
Efter detta såg några bitvis på Mars Attacks och några satt och skvallrade. Sedan blev det efterrätt med chockladpudding och kaffe. Mums mums!
10:30- F+f och kusinerna började ge sig av hemåt. Friden la sig över det Nilssonska hemmet.

Jag fick:
-4 dvd filmer av bror min, inklusive Mamma Mia!
- Ett kamera-fodral
-Smink+ jätteläckert nagellack
-Sprit
-En tröja från Gina Tricot
-3 toppar från Ullared
-En BH
-En extern hårddisk
-Jättefina örhängen
-Skitmysiga tofflor
-En dvd av mamma och pappa, sista Mumien filmen

Jag är mucho nöjd, trodde dock att jag skulle få senaste Narnia filmen av någon och senaste Batman-filmen. Men men, man kan inte få allt ;D

Kram på er alla och god fortsättning!!!
//Erika



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback