You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Pop goes the camera

Dagen började ju med jättefint väder och nu har det blivit ganska uselt. Det är riktigt kallt ute och blåser något så fruktansvärt. Har däför nu bänkat mig framför Allå Allå 'emliga armen. Jättemysigt att kunna bädda ner sig i sängen och slö titta på det :D

Annars har jag varit duktig idag och har både gått, hoppat studsmatta och tränat :D Känner mig duktigt, men börjar tro att jag gör något fel. Har ingen träningsvärk alls längre, men det kanske är för att jag börjar dagen med en 40 min lång promenad som värmer upp musklerna? Well, något är det i alla fall som gör att jag inte har träningsvärk.

Tanken är att jag imorgon ska springa i hela 8 minuter enligt det komma-igång-joggin programmet som jag och mamma håller på med. Jag kommer typ att dö! Why me?! Jaja, man kommer ju i alla fall vara helt överlycklig när man klarat det ;D

Imorgon blir det bio med Sandra. I love you Philip Morris blir det, tror nog att den kan vara riktigt bra. Min favvo-skådis Ewan McGregor är ju med i den, och även om Jim Carrey kan vara smått pinsam så är hans filmer oftast bra ;D

På tal om träning så har Robin också kommit igång ;D En tjej som han antagligen tycker om håller i ett core-pass på Forever så nu har han tänkt sig att han ska börja gå på dem. Han var där igår och kom hem helt slutkörd ;D Muhaha, skönt att veta att det inte bara är jag som helst vill dö under ett core-pass :D

//Erika




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback