You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

I'm at a payphone trying to call home

Är nu tillbaks inne i stan hos mamma efter att ha tillbringat helgen med pappa och Åsa ute på landet. Har haft hand om Nikki i helgen också, så passade bäst att vara ute på landet då. Var så mysigt att ha min lilla vofsing igen. Sötnosen sov i min säng hela helgen trots att det var så varmt inne.


Var igår ute hos Mimmis (brorsans flickvän) pappa och träffade deras hundar. Dom har 5 stycken Australian Shepherds som är superfina. Smita, Smilla, Kakan, Tippex, och Xante heter dom. Var riktigt mysigt. Hade träffat Smita och Smilla tidigare, till och med varit snabbishundvakt åt dom :) Blev jättesugen på att skaffa en Aussie Shepherd men får nöja mig med min German Shepherd så länge (trots att hon inte bor hemma längre, då farmor och farfar "snott" henne).

Smita

Tippex

Bad hund :D

Lite slalomträning med Smita och Tippex :)

Idag har jag mest slöat hemma och letat lite jobb via arbetsförmedlingen. Mamma bjöd på thaimat när hon kom hem vilket var mycket trevligt :D Älskar thaimat!

Imorgon blir det dansträning med Elin och sedan filmkväll :D Ska bli mycket nice :D Nu ska jag se på Drakarnas Rike med den fantastiske Christian Bale i huvudrollen :D

//Erika



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback