You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Söndagar = tråkigt!!

Idag har jag inte gjort ett piss. Eller, inget nödvändigt i alla fall. Har varit ute med Nikki, läst, slappat, bla bla bla. Som vanligt alltså. Visst kusinerna kom hit för att fira mig i efterskott, men det blir ju bara att man sitter och lyssnar på dom "vuxna" när dom pratar i alla fall. So overall, it's been boring today. 

Imorgon händer det grejjer i alla fall. Ska in till stan för att träffa Elin och Sara, sen blir det banken och arbetsförmedlingen också. Fullspäckad dag alltså. Blir nog en sväng förbi Tuna Park på vägen hem också, förhoppningsvis är dem klara med mina glasögon nu! Det var över en vecka sen som jag lämnade in dom liksom och dem har fortfarande inte ringt från Synoptik. Hur kan det ta över en vecka att sätta fast ett glas? 

Kan det inte komma snö snart? Det är ju svinkallt ute redan så det enda som fattas är snö. Kom igen jag vill ha snö!!!! Snälla tomten!


Annika

haha, visst har man blivit ineffektiv sen man slutade gymnasiet, fatta, då hann man med skola i åtta timmar, fika, träna, uppsats, läxa och massa mer på samma dag. Nu känns hela dagen uppbokad om man har något för sig, hahah :P

2009-12-06 / 22:55:36

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback