You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Jag måste vara den klumpigaste människan i hela världen

Why? Jo i tisdags när jag var ute med Nikki så lyckades hon dra omkull mig och jag gjorde illa handleden. Igår när jag sträckte på mig efter frukosten så knäppte det till i axeln och tada, jag kunde knappt röra på mig för resten av dagen. Varenda gång jag lyfte höger arm eller vred huvudet åt höger så började jag grina av smärta. Nikki måste trott att jag var dum i huvudet eller nåt, där jag gick runt och flämtade av smärta. Om någon hade tjuvlyssnat hade det säkert låtit som något annat. Tack vare smärtan i axeln har jag knappt kunnat sova inatt och jag kan säga att jag kommer att hålla mig inomhus idag, kan liksom inte gå med Nikki då hon drar hela tiden, vill ju inte gå runt här i Mälby med tårarna rinnandes, det är lite pinsamt.

Imorgon blir det en vända in till stan. Ska fixa papper hos Arbetsförmedlingen (pengar!) och sedan blir det fika med Sara och Elin. Skönt att få komma iväg lite, måste ju passa på nu när Robin är hemma och kan vara hundvakt. Det ska bli nice att bara kunna sitta och snacka lite, vi hann inte precis snacka i lugn och ro i tisdags på bion. Btw, jag upptäckte hur seg New Moon var andra gången jag såg den. Tycker fortfarande att den är bättre än Twilight men den är definitivt segare. Undrar hur dom ska lyckas med dom andra filmerna, NW är liksom två timmar lång och dom följande böckerna är mycket tjockare än den... Kan bli intressant ;D

Nikki skulle kunna vara med i Twilight som snäll varulv :D Hon är i alla fall min beskyddare:D

Näe, tror att jag ska försöka städa mitt rum i dag. Det kommer väl sluta med att jag ligger i en hög på golvet med svinont i axeln, men rummet måste städas! Ibland får man lida helt enkelt ;D


sara

Svar: haha yes.. heeelt normalt :P men nu är jag klar med både brev och fotokollage också :) så nu skulle det ju vara bra om jag visste vart jag skulle maila det, haha! :P

2009-12-03 / 13:13:05
BLOGG: http://kikit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback