You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

A Dance With Dragons

Haft ett par bra dagar sen jag bloggade sist. Elin kom hit i tisdags och stannade över natten. Blev ett danspass på Friskis, som var svettigt men inte jobbigt. Riktigt kul var det i alla fall :D Kommer definitivt gå på det igen även om jag måste gå själv.

Igår blev det lunch med Sandra och Elin innan jag var tvungen att skynda hem för att fixa iordning mig. Blev sedan middag med mamma, Robin och Mimmi på Le Grande. Riktigt god mat och en jättetrevlig kväll. Blev sedan tvingad att följa med Robin och Mimmi till Stadsparken för att spela kubb med några av deras killkompisar. Vi förlorade :( Men kul var det i alla fall. Gick sedan vidare till Royal Oak där vi satt i flera timmar och bara snackade. Kom hem efter midnatt till en trött mamma som var tvungen att öppna dörren åt mig då jag inte hade några nycklar med mig ;D

Ikväll blir det först träning och sedan middag+bowling med Sandra, Annika och Frida. En helkväll helt enkelt :D Ska bli riktigt nice :D

Förhoppningsvis så kommer mamma komma ihåg att hämta mina Game of Thrones böcker som kom igår men som jag inte fick hämta ut då dom står i mammas namn. Då har jag något att roa mig med i helgen och några veckor framöver ;D

Nu lunch och sedan dags att packa träningskläderna ;D

Ha det //Erika




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback