You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Did I ever tell you I'm the stupidest person in the world?

Dagen idag har delvis tillbringats inne i stan. Åkte in med mamma i morse och fixade mig där. Var löjligt lycklig över att mitt hår la sig precis som det skulle utan att jag behövde göra någonting. Elin kom till mammas jobb för att ta sprutan för svininfluensan, vilket gick fort men det gjorde ont i armen på henne. Tillsammans gick vi sedan ner till stan för att träffa Sara. Det blev en kort runda på stan och en fika på 21:an. Det var nice att bara sitta och prata en stund, även om det inte blev precis så som vi planerat från början.

Skrev ju i går att jag skulle till arbetsförmedlingen idag. I was wrong. Hade läst fel på datumet på kallelsen och ska dit nästa måndag. Klantigt tycker jag och det var en jävla tur att jag bestämde mig för att dubbelkolla datumet imorse innan vi åkte in till stan. Men det är typiskt mig att inte läsa rätt på ett papper med instruktioner.

Anything that's worth having
Is sure enough worth fighting for
Quitting's out of the question
When it gets tough, gotta fight some more.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback