You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2009 HERE I COME!!!!

Sådärja nu ska man lära sig att skriva 2009. Jobbigt värre ;D Men rätt så bra i alla fall, eftersom 2009 bär med sig en massa roliga saker. The most important one is of course STUDENTEN!!!!!! 6 juni smäller det som f-n!!! Haha stackars Elin tar studenten först den 12 ;D Lyckat värre ;D

Men sen of course, Kungen kommer ju hit till lilla Eskilstuna as well ;D Han kommer eftersom Eskilstuna fyller 350 år som stad :D Men att han måste komma på vår student suger!!! Snacka om taskig  planering! Men men så kan det gå...

Orkar inte smöra för mina fina vänner i år, men ni ska veta att jag älskar er i alla fall <3<3<3<3<3<3 Elin firar ju t.o.m med mig ;D Sara, Sandra, Elin, Annika och Frida, vet att ni betyder allt för mig <3<3<3<3

Ha det bra och bli inte allt för packade nu ;D HAPPY NEW YEAR!!!!!!!!!!

//Erika (som inte är helt spiknykter)


Annika

Happy new year :)

2009-01-01 / 20:10:45
Sara

haha gott nytt år sötnos :D

2009-01-02 / 14:49:39
BLOGG: http://kikit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback