You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Huvudvärk, feber och snöstorm.

Har haft ont i huvudet hela veckan, vet inte varför, vilket är mycket irriterande. Har ätit så mycket huvudvärkstabletter att jag börjar tro att jag blivit immun. Inte ens Treo funkar längre.

Haha, nåt som är lite kul då. I onsdags var hela IB2 i Stockholm och både jag och Annika mådde dåligt, båda hade världens huvudvärk. När jag kom hem frös jag som f-n och gick och la mig ganska så tidigt. Sen igår var både Annika och Sandra hemma med feber, och jag gick och kallsvettades hela dagen och det visade sig att jag hade feber när vi kom. Så idag är jag hemma med feber och huvudvärk.

Men nåt som faktiskt är trevligt är att det snöar ute. Det har snöat hela dagen och det har fått mig på lite bättre humör.  Det är ju så vackert med snö!!

Fick en trevlig suprise igår i alla fall. Min nya mp3 kom. En MuVo T100 från Creative. Riktigt nice och jag fick plats med alla mina låtar på den dessutom.

Näe nu ska jag sova en stund till. Får bara ännu mer ont i huvudet av att sitta framför datan.

Kram kram//Erika


Annika

jag tror du menar ironiskt, för jag tycker iaf inte att det ärn kul att vara sjuk :P

2008-12-12 / 22:43:23
Erika

Ja jag var ironisk, I promise. Jag vet att det inte är kul att vara sjuk. Jag bara menade att det var lite kul att typ alla blev sjuka ;D

2008-12-13 / 18:10:03
BLOGG: http://novanikki90.blogg.se/
Annika

haha, jag menade att ordet i texten borde vara ironiskt, inte kul, att det var ironiskt/tragikomiskt/sorglustigt att vi blev sjuka :P

2008-12-13 / 18:39:17
Erika

Haha, OK då fattar jag ;D

2008-12-14 / 17:09:24
BLOGG: http://novanikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback