You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

I am sooo bored!!!

Namn: Erika
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Jessica
Födelsedag: 26 November
Födelseort: Eskilstuna
Uppvuxen i: Eskilstuna
Vart skulle du vilja bo? Någonstans i England
Bott utomlands? Nej
Flyttat antal gånger? 1
Bor: med mamma och pappa
Vilket stjärntecken är du? Skytten
Vilken skolklass? IB2A
Vad vill du bli när du blir äldre? Lycklig

UTSEENDE
Hårfärg och frisyr? Brunt och mellanlångt
Ögonfärg? Bruna och gröna
Längd? 1,69 cm
Mest nöjd med? Mina ögon, de är coola
Minst nöjd med? Mitt hår just nu
Skostorlek? 38-39
Glasögon? Ja, och linser
Har du några piercningar/tatueringar? Ja, både och.

FAVORIT..
Färg: Svart.
Plats: Hemma
Bok: Twilight böckerna
Spel: Ehhh, vet inte, spelar nästan aldrig spel
Drog: Kaffe.
Fordon: Cykel

BRUKAR DU..
Titta på dig själv i spegeln: Ja, varje dag.
Gnälla: Ganska så ofta
Skrika: Nästan aldrig
Sova: Ja, självklart
Klä dig: Ja, varje dag
Röka: Nej.
Ljuga: Ja, ibland
Hata folk: Nja, kanske inte hata, men ogilla.
Lita på folk: Ganska ofta.

NÄR..
Läste du en bok senast: Idag
Köpte du något senast: Söndags
Svor du senast: Någon gång idag antar jag
Sjöng du senast: Sjunger aldrig
Klagade du senast: Imorse

VEM..
Saknar du mest: Mormor
Vill du slå: Haha, många
Kramade du sist: Sandra
Vill du vara som: Jag vill vara mig själv
Sårade dig sist: Mamma
Vill du bli galet full med: Sara och Elin
Gjorde dig riktigt glad senast: vet inte
Fick du sms från senast: Annika
Ringde dig senast: Pappa
Är vackrast på jorden: Vet inte, har inte träffat alla på jorden

HAR DU..
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Ibland
Färgat håret: Ja
Brutit några ben någon gång: Ja
Egen dator: Ja, två till och med
Gjort bort dig rejält: Ja då.
Bra självförtroende: Ganska så bra
Komplex: Ja
Kysst någon: Ja
Varit/är kär: Nej
Rymt hemifrån: Nej
Tuttat eld på nåt:
Ja, mig själv ;D




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback