You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

I mean it, I'm really bored!!!

Vilken svordom använder du mest?
Jävla skit

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

06:00

Var köper du dina matvaror ifrån?
Haha, jag köper inte matvarorna I huset ;D

Du får ledigt idag, umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vännina?
Vännina, men jag är nog faktiskt helst själv.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha, många ;D

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej, och har aldrig gjort.

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Fem olika, mest blandskivor.

Vilket är världens bästa band just nu?
Ehhh, allvarligt?? Hur ska man kunna välja?! Det finns ju så många!!! Men McFly äger alltid ;D

Vad åt du till middag senast?
Köttfärspaj

Använder du huvtröjor?
Ofta..

Kan du vissla?
Ja, of course.

Vem var den senaste som ringde dig?
Elin

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Possibly.

Vilket riktnummer befinner du dig i?
016

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?

Lagom stort.

Hur många syskon har du?
En storebror

Är du blyg inför det motsatta könet?

Ganska, ja

Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen.

Äger du några popband t-shirts?
Nej.

Diskar du din egen disk?
Diskmaskin...

Gråter du ofta?
Ibland

När grät du sist?
Sist jag såg på Extreme Home Makeover. Haha, gråter alltid när jag ser på det ;D

Har du en stationär dator eller en laptop?
Två laptops.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja, oftast.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nja, det beror på vad man gör.

Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet?
Historia.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

Tålamod

Vilken är din favoritdrink?
Don't know.

Gillar du din boendesituation?
Yes, jag älskar den..

Vilken är din mammas hemstad?

Vegby, Göteborg.

Din pappas hemstad?

Eskilstuna

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

Två..

Vilken är din favoritfrukt?
Äpplen.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

Nej, vem orkar?

Hur gammal blir du nästa födelsedag?

19

Vad var det senaste du åt?
Köttbullemacka

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Både och.

Gillar du senap?
Ja..

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Det löser sig till slut.

Tycker du om att krama folk?
Absolut!!

Äger du en digitalkamera?
Yes, jag har tom 2 :D.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja, verkligen!

Om du var född av motsatt kön, vad hade du velat heta?
William

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
En hel del ;D

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Tål inte mjölk.

När flög du senast?
När jag flög hem från Danmark.

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
Fyra.

Kan du kasta macka?

Nope..

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Aldrig, jag är så j-vla höjdrädd!!


Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Yoda!!!! Och Jar Jar Binks!!

Äter du frukost dagligen?
Ja.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback