You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

I'm not a Diva

Idag var jag med älsklingarna, Sara and Elin. Mys som vanligt. Hade bestämt att vi skulle fika på Amarant som nyligen öppnat på Tuna Park, men vi frestades way to much av woken och det slutade med att vi åt där istället ;D Och det var verkligen värt det!! Älskar deras mat!! Mums!!
Anywho, Sara köpte några julklappar medan jag och Elin enbart kollade ut klappar. Jag tror att jag vet vad jag ska köpa nu... Flickorna fick sig en surprise när jag berättade att Darin(like omg!!! haha, nooot!!!) skulle uppträda på TP. Så när vi satt och åt såg vi honom sjunga, och vi fick även höra E-tunas fjortisar skrika. Så trevligt så ;D Men jag måste erkänna att D's nya album är rätt så bra, om man bortser från att det är han alltså ;D Näe då, hans nya låtar är faktiskt värda att lyssna på.
En annan överraskning var att jag stötte på min kusin Hampus. När vi var inne på...ehh nån av elektronikaffärerna där ute, och precis var på väg ut stannade Elin och kollade på mig och sedan in i butiken och frågade: Erika var inte det där din kusin?? Tyvärr kunde jag inte svara på det just då eftersom han hade ryggen mot mig. Men min nyfikenhet fick mig att smyga tillbaks in i butiken och jag smög runt honom en liten stund och såg sedan att det var Hampus. Hälsade då på honom och fick reda på att han skulle kolla efter julklappar.
För att sammanfatta så var det en bra dag och Sara var snäll nog att skjutsa hem mig. Tack så mycket än en gång gullunge!! <3<3


Fick min kamera idag!!! Nu funkar den också!!!! Ahhh, me is happy!!!!!


See ya later!! // Erika




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback