You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

The Only Night

Imorgon är det finally jullov. F-n vad skönt det ska bli. Visst jag måste visserligen plugga under lovet, men jag slipper ju gå till skolan. Helt underbart!! Dessvärre så är julefriden i det Nilssonska hemmet hotad. Min farmor är helt dum i huvudet och har skällt ut min stackars oskyldiga faster efter noter.

Saken är den att Rasse (min äldsta kusin) krockade med Annika och Anders bil för några veckor sedan. A o A tyckte då att Rasse skulle betala självrisken eftersom han hade ansvar för bilen. Alla förutom Farmor och farfar tyckte att det var helt rätt gjort av dem och vad jag vet så har inte Rasse själv något emot det. Rasse kommer bli av med jobbet efter jul och då tycker F o F att han inte borde betala. Så allt började med det. Men Annika och Anders stod fast vid sitt beslut och Rasse har betalat. Då kommer farmor på den briljanta idén att ringa Annika och säga att hon anser att Annika blivit dryg och att hon nu bara bryr sig om pengar. What a bitch!! Annika är nu jätteledsen och självklart otroligt sårad. Men då farmor är så jävla dum i huvet och envis så vägrar hon att be om förlåtelse. Så nu är julen hotad, vi kan inte ha båda familjerna här samtidigt eftersom A och F inte kan vara i samma rum. Hampe tycker detta är skitjobbigt och alla i släkten tycker att F o F är dumma i huvet som drar upp det här veckan innan jul. Men som sagt, vi är Nilssons and this is how we do it.

When I was young and I was a victim of a killing smile
Love was cheap and it was great for a little while

I had to leave but she wanted me to stay
Now and she ripped of my shirt and left her marks of her distain

I just can't take it no more
I can't spend another night alone
I can't take it no more

If this is where we ended up
Then I refuse to be so hard on myself this time
If everything I have is gone
Then what is wrong with spending time with you

I keep you warm and you hold me tight
This might be our only night
Be our only night
Oh I can't give up
No no, no no


Ha det bra // Erika



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback