You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Think duck- float nicely on the surface and paddle like hell underneath!

YES, I think my CAS finally is fixed!!! So bloody lovely!!

Fick världens grymmaste present av Karin (mammas arbetskamrat). Det är Shakespeare's samlade verk!! Alla pjäser, sonetter och dikter, och allt på engelska!!! So happy!!! Love it so much, men det är världens fetaste bok!! Tegelsten deluxe liksom!! However, I still love it.

Haha, veckans roligaste: en nördig IB etta har bestämt sig för att blogga om IB, även om det är mest fokus på IB1. Haha, bloggen är bara så patetisk! Länk: http://ibgossip.blog.com/ , bara för att ni också ska kunna skratta åt den ;D

Arrggghh, min tatuering kliar som f-n och jag tror att jag har en liten allergisk reaktion på bläcket as well. Damn it!!

Favvo-låt of the day: Hinder- Heaven Sent. The best song ever!!

Kram på er // Erika


Sara

haha endast en IB-elev kan väl bli så glad över shakespeare :D stackare att tatueringen kliar! men det går nog över snart hoppas vi :P

2008-12-05 / 14:08:19
BLOGG: http://kikit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback