You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Friday all over again

My lord... snacka om att tiden bara flyger förbi. Det känns som om vi började trean igår men det är ju snart jullov. Nästa onsdag fyller jag 18. Haha, jag har inte riktigt fattat det än. Det känns inte som om jag är 18 (snart). Nej det känns som om jag kan skippa 18 och hoppa till 20+. Förra året tyckte jag att min födelsedag vär en big deal, men i år orkar jag knappt bry mig om det. Okej okej, det öppnar nya dörrar, men jag som är en stackars IB-elev kommer ändå inte hinna utforska dessa dörrar ordentligt innan jag fyllt 19, så då kan jag ju lika gärna hoppa över 18. Hm, jag kanske bara är lite smått deprimerad. We'll se...

SACO var det igår. Så otroligt fruktansvärt tråkigt!! Den första timmen = asbra för då tittade jag på alla linjerna jag kunde tänka mig och fick bra information. jag tror t o m att jag bestämt mig... Men resten av tiden då?? Jo då gick vi bara och tog pennor och annat smått o gott. Aldrig mer säger jag bara!! Vilket jag inte kommer att behöva ; )

Nä nu ska jag käka lunch och imorgon blir det fika med flickorna. Det kommer bli mega mysigt!! Saknar er!! <3<3<3

puss på er allihop // erika


Sara

SKOJAR DU?! Haha jag tyckte Sacomässan var skiiiitkul, jag vill åka dit igen lätt! :P Men iofs så var det ju andra gången för dig :P Vad har du bestämt dig för för linje? :O

2008-11-21 / 17:04:52
BLOGG: http://kikit.blogg.se/
Annika

Vad har du bestämt dig för?? :D

2008-11-21 / 23:49:59

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback