You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Fy faaan vad jag mår bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I tisdags började jag med min första exam. Svenska oral. Så himla nervös, trodde verkligen att jag skulle krypa ur skinnet av nervositet. Själva talet var jag inte så nervös för, men frågorna efteråt var de som skrämde mig. Höll på att få ett nervöst sammanbrott på tisdagen, vilket var dagen jag skulle hålla talet. Men jag tog mig samman, och höll talet vilket gick väldigt bra, jag kom i princip ihåg hela talet utamtill och jag vågade till och med att titta på Mona och Kersti. Frågorna då? Jo, de gick faktiskt också bra!! Det var bara en fråga av fem som jag vet att jag bommade på. Så sammanfattningsvis så gick allt ganska så bra och jag trodde att jag skulle dö av lättnad efteråt. Jag kunde inte sluta le när det var över och jag höll nästan på att svimma av lycka samtidigt som en röst inom mig skrek: JAG ÄR KLAR. DET ÄR ÖVER!!!!!! Fyfan vad skönt, nu är det bara resten kvar ; )

Nä nu ska mamma få jobba lite. Uppdaterar senare (Och tack Annika och Sara). Btw, håll tummarna för Sandra och Annika som ska hålla sina orals idag, samt alla andra som har kvar att hålla sina. (I do believe in you!!!)

See ya // Erika

Kom ihåg att spana in  mypov.blogg.se ; )



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback