You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

I got soul, but I'm not a soldier

Hej hoppsan!! Nu är det bara ett år kvar tills att jag fyller 19 ; ) Haha, näe det känns rätt så bra att vara 18 faktiskt. Ska ju ta tjuren vid hornen och tatuera mig. Pheew, lite scary är det faktiskt. Tänk om det inte blir bra liksom?! Det är lite svårt att säga: "näe ta bort den!" när den väl sitter där ju!! Men det blir nog bra! I hope anyway ;D

Klippte mig igår också om jag glömde att nämna det i föregående inlägg. Syns inte så mycket men håret är mighty mjukt nu, det känns jättefräscht!!

Näe, nu ska jag gå och möta Sara utanför Blue Lotus. Ahhhhh!!! Men jag tror att jag bara kan boka tid idag. Jag tvivlar på att de kan tatuera mig idag faktiskt, eftersom jag inte bokat. Men men,att bara boka är ju ett stort steg ;D

Peace out // Erika



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback