You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

It's done!!!

Sådärja, nu sitter den där. Min tatuering. Fan vad lovely!! Nästa blir ju bara att på ett snällt sätt berätta det här fär papi... Haha, han har ingen aning om att jag var där idag!! Men han visst ju iofs att jag fått en tattoo så jag antar att det är lugnt ;D En bild på den kommer senare, just nu blöder den lite grand så det blir nog inte ett så snyggt foto ;D

Jag var jättenervös innan, och hade fjärilar i magen medan han höll på med utrustningen. Blev livrädd när han startade maskinen och insåg då att: This is it. Nu går det inte att backa. När han satte nålen i ryggen på mig så förväntade jag mig värdlens smärta, men det var inte så farligt. Visst det gjorde ont, men det var uthärdlig smärta. På ens skala var det kanske en 4, men på vissa ställen gjorde det jätteont och vissa kändes det knappt. Men nu är den klar och nu ska den bara få läka. Men shit, jag har gjort det!! Snacka om att markera att man är 18 ;D

näe nu ska jag äta tårta ;D


Sara

haha, markera bokstavligt talat ;D jag gillar din min när han gjorde första strecket, haha :D men skitsnyggt blev det iaf :D

2008-11-28 / 18:11:48
BLOGG: http://kikit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback