You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

OH MY GOD I LOVE MY BROTHER!!!!!!!

Jepp it's true I do. Vet ni vad han köpte till mig i födelsedagspresent? En TATUERING!!!! AHHHHH!!!!! I cant wait to have it done!! Ska kanske gå dit imorgon och boka tid, om jag hinner. Om jag har världens tur så får jag göra den imorgon också!! Yeeey ;D

Sen fick jag en kamera också med 10 megapixlar. Dessvärre så visade det sig att den var trasig :( Så vi ska skicka tillbaka den och så får jag en ny nästa vecka. Kameran är jättefin och liten!! Var jättesugen på att få använda den men icke sa nicke. Men men, lite otur måste man väl ha.

Vad mer jag har fått? Can't tell you, eftersom jag har inte fått allt ännu. So HAPPY BIRTHDAY TO ME!! ; ) Det är ju inte varje dag som man blir myndig ju ;D

// Erika (som finally är 18 och kan följa med sina kompisar ut på da krog)

My TattooSå här ska min tatuering se ut, ja utan all text då. Mamma tyckte att jag borde tattuera in en silverlinje i tatueringen eftersom jag är född i metallhästens år men det tyckte inte jag ;)


Sara

Ooh nice, tatueringen kommer bli jävligt snygg! :D Grattis för typ tredje gången gulls! <3 :D

2008-11-26 / 18:10:53
BLOGG: http://kikit.blogg.se/
Annika

värsta bra presenter :) jag vill också vara 18, vill också tatuera mig ;( (hmm, undra om man ska fuska lite med åldersgränsen ;) ) have a good day<3

2008-11-26 / 23:13:20
Erika

Tack så mycket:D Annika, du kan försöka ;D Det går ju om dina föräldrar samtycker, då kan du ju tatuera in en fin tatuering för att hedra din bror...

2008-11-27 / 13:13:52
BLOGG: http://novanikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback