You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Sådärja, nu händer det saker!

Nu har jag bokat tid!! Imorgon klockan åtta blir jag märkt för livet :D Sara får den stora äran att följa med mig och vara mitt moraliska stöd. Det blir nog jättebra och jag känner mig verkligen 100% säker på det här.(Om det var någon som undrade) Ska försöka att lägga in en bild på den imorgon om den inte är jätteblodig, you never know. Tatuering alltså, om ni inte fattade det innan;D

Det här fick jag igår btw:
1. En jättefin silver ring av kusinerna. Gillar den skarpt och vill aldrig ta av den!
2. Boken Den äldste av Christopher Paolini. Även denna från kusinerna.
3. En vit ljusängel, typ julängel som också var jättefin. Kusinerna stod för den med ;D
4. Presentkort på Akademibokhandeln. Fick detta av Kajmos.
5. En tröja+500 kr av farmor och farfar. Pengarna behövs!!!
6. En kamera av mamma och pappa.  Skitfin, bara det att den inte funkar. Ska få en ny nästa vecke (eller en likadan, men en som faktiskt funkar!)
7. En tröja av mamma och pappa.
8 En tatuering av min kära bror. Älskar denna present!!!
9. En blöt puss av Nikki ;D
10. En ny mp3. Vilket inte var meningen men det var ett erbjudande som följde med kameran :D Haha, snacka om tur!! Så vi ska skicka in den lappen imorgon och så får jag den kanske nästa vecka. Trevligt värre :D 

Låter kanske inte som så mycket, men det är ju snart jul och jag vet att jag kommer få en hel del då. Vår familj ger nästan bara bort DVD:er i julklapp ;D Jag vet dessutom på att min kära familj spar på krutet till julen eftersom julen är så otroligt viktigt för mig. Haha, nu låter jag värsta bortskämd, jag har fått en svindyr kamera och förväntar mig mer, men det är inte så. Familjen tyckte inte att filmer var det bästa att ge bort i 18 års present, vilket jag kan förstå : ) Så då får jag dem vid jul istället. Frågan är ju bara vilka filmer det är? Kanske Narnia 2 ??

Jag är lite nervös inför imorgon och det har inget med tatueringen att göra... Den elaka finnen Sandra har nämligen sagt att hon ska kidnappa mig imorgon... vadå scary?! Har absolut ingen aning om vad hon vill mig, det enda hon sa var att det var en suprise! Det låter lite läskigt när det kommer från Sandra, och att hon sa det i en riktigt Bond-skurk röst gjorde det inte bättre. Men om jag känner Sandra rätt så är det antagligen en biofilm hon drar med mig på. Kanske Twilight? Älskar de böckerna!!!! Så jag skulle inte bli ledsen om det är hennes plan ;D

I helgen blir det mys, ska hem till Andreasson för en myskväll. Ska träffa deras nya hund Himla. Himla mysigt namn kan jag säga ;D En brun flat coat retriver på kanske två år. Verkar vara en jättemysig hund och det ska bli trevligt att träffa henne :D Eftersom min nya kamera inte funkar blir det bilder med min gamla, dåliga kamera... Damn it!!

Näe, nu ska jag plugga så ha det bra :D
// Erika


Annika

oj, var tatuerar du dig eftersom du fick tid så fort?? :O brukar ju vara någon månad kö ju. hoppas det blir bra :) var ska den sitta? puss

2008-11-27 / 17:27:01
Erika

På Blue Lotus vid Janelings. Men jag hade en j-vla tur!! Den ska sitta mellan skulderbladen upp mot nacken :D

2008-11-27 / 19:18:26
BLOGG: http://novanikki.blogg.se/
Sara

Iih kommer bli så snyggt! :D men erkänn att bästa presenten fick du från nikki ;) all kärlek till narnia 2, oh älskar den :P

2008-11-27 / 20:46:35
BLOGG: http://kikit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback