You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

It's been a while

Usch vad jag känner mig oengagerad när det kommer till bloggen! Jag orkar verkligen inte skriva något, även om det är nåt kul som jag vill berätta om. Nej, mitt bloggengamenang har nått nya bottennivåer.

Förra söndagen så levde jag verkligen upp till den klantighet många stämplar mig med. Halkade i trappan med ca 7 steg kvar, hade handen på räcket och var så otroligt dum att jag inte släppte taget. Detta ledde till att min tumme började göra jätteont och nu har jag haft ont i den i över en vecka. Idag halv två ska jag till ortopeden som antagligen inte kommer att hitta något fel eftersom de inte gjorde det på röntgen förra måndagen, men det är lika bra att kolla upp det. vet ni vad det värsta är då? Jo, det är tummen på min högra hand a.k.a, handen jag använder till allt!! Vadå handikappad liksom?!

Hoppas att ni har det bra och nu vet ni att jag inte är död (som om ni brydde er).
Peace out // the depressed IB-student



sara

Aaaaj! :( Jag har sagt det förut och säger det igen.. Hur lyckas du med allt sånt där? :( Haha :) <3

2008-10-16 / 19:00:09
BLOGG: http://kikit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback