You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

It's like sunshine on a rainy day.

Yeees!! Det var bara en stukning på tumme vilket betyder, inget gips, ingen operation, och det är bara att låta det läka av sig själv. Jag kom in till läkaren, en ung tjej, som klämmde på tummen och inte verkade veta exakt vad hon skulle göra med den. Så hon var tvungen att konsultera en "äldre" läkare, han var typ 30 och tysk, och han kom in, kände på tummen i typ en minut och konstaterade sen att den var stukad med ett blåmärke på senan. Snacka om kompetent läkare!! I like very much, annars hade jag varit tvungen att röntga och det hade inte visat så mycket.

 Nu ska jag strax kila iväg till skolan, vems briljanta idé var det att låta oss börja tjugo över ett ?! Jävla schemaman!! Har en timme matte och en och en halv timme biologi, sen är det helg!!! Åhhh, vad lovely!! Bara det att om man är IB-elev så betyder det plugg, men vi slipper i alla fall gå upp 6 på morgonen.

Ha det bra!!

peace out // Erika



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback