You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Jag kommer när jag kommer om jag inte omkommer!

Är just nu i Vegby hos mammas kusin Karin. Åkte ner igår och kommer att åka hem imorgon. Kort men kul. Idag åkte vi iväg till Ullared vilket härifrån är en resa på en och en halv timme. När vi kom fram upptäckte vi att det var världens kö!! Jag skojar alltså inte, jag tror vi köade i en halvtimme!! Men det var definitivt värt det. Vi gick runt inne på Gekås i fyra timmar(!) och jag hittade hur mycket som helst! Det finns hur mycket kläder som helst, även om vissa av dem är ganska tantiga. Men det finns för oss yngre också ;) Jaja, jag är i alla fall nöjd med denna dag. Förresten snacka om att vår familj har taskig inbördes tajming ; vi var i Ullared idag, farmor åker dit imorgon.

Imorgon åker vi som sagt hem, men innan dess blir det en sväng in till Gällstad och Lager 157. Jaja, jag vet att vi har det hemma också, men det är inte riktigt samma sak som här. Då ska jag köpa ett par tjocktröjor och kanske en hel del t-shirtar, Vet att dom har det väldigt billigt på Lager 157, och Gekås hade inte riktigt såna jag ville ha.

Hoppas att ni alla mår bra och detta tåls att upprepas; Jag kommer när jag kommer om jag inte omkommer! (Ibland så tycker jag om min bror)
puss på er // Erika


Annika

uppdatera lite oftare tycker jag ! :D

2008-11-08 / 14:26:04
Sara

ja uppdatera mera erika! :D

2008-11-09 / 19:01:09
BLOGG: http://kikit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback