You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Dance with my father again

Den här veckan har inte varit rolig alls. Blev sjuk förra fredagen när jag satt och grinade till Pearl Harbour. Kom igen, det är ju bara så sorgligt när Danny döööör!! När jag då började snyfta så passade min näsa på att bli helt igentäppt och har varit det sen dess. Det är kanske värt att nämna att jag innan dess haft jätteont i halsen. Men ja ja, har i alla fall mått skit hela veckan och det verkar inte som om det blir bättre heller.

Imorgon är det IB diploma ceremony för förra årets IB2:or. Det betyder att jag inte kommer hem förrän kl halv elva som tidigast!! Skitjobbigt!!! Men det kommer nog att bli bra, även om själva planeringen av ceremonin inte gått så bra.

Puss på er // Erika



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback