You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Onsdagen den 24/9

Ibland så inser man att ens handlingar är extremt onödiga. Jag hade kanske tre timmar att plugga på under dagen, skoldagen alltså, och vad gjorde jag? Jo, jag och Annika gick bara runt på stan. Jag fick ingenting gjort!! Jag är så otroligt ofokuserad just nu!! Nog för att det var avslappnande och så, men i alla fall. Jag har svensk läxa tills imorgon, min EE är inte klar och jag måste hitta fakta till min historia uppsats, bland annat.

På tal om historia. Lämnade in uppsatser i tisdags, trodde att jag fixat frågan men fem minuter senare så inser hela klassen att uppsatserna är helt fel ute. Vi alla skrev uppsatser som var fokuserade på USA efter Vietnamkriget. Visst, det är ju ganska bra, men uppsatsen skulle ha varit fokuserad på Vietnam. Vet ni vad det värsta var? Jag hade tänkt helt rätt från början men tyckte att jag var helt ute och cyklade. Så nu vet jag att när jag tror att jag är ute och cyklar så är det rätt. Det låter ju jättebra. Eller inte...

I helgen blir det Strängnäs med Annika, och om några veckor så blir det kanske Strängnäs marknad med Annika. Det ska bli skojsigt. Det blir mofferikväll på fredag och bara allmänt slappande. Det ska bli såå skönt!!! Hoppas att Frida följer med också ;)

Näe, nu ska jag göra lite läxor! Puss på er // Erika


Anonym

looking forward to it :D

2008-09-24 / 21:52:11

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback