You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Wherever they go, whatever they do, they carry death.

Sitter n, frivilligt, på mammas jobb och pluggar fat än jag kunnat ha världens längsta sovmorgon!! Vadå nörd?? Det värsta är också det att jag blec klar med det jag skulle göra på mindre än två timmar, vilket gjorde så att jag var klar kl 9:30. Sedan dess så har jag bara lekt, sitter i ett stort konferansrum, Det är ascoolt, jag sitter typ 5 neter ifrån datan!! No it's not magic. Projektor i taket, trådlöst tangentbord och mus, och en stooor bildskärm!!  Jätteskoj!!

Ha det gott // Erika


mickis

Kolla mailen! :D

2008-09-19 / 16:56:17
BLOGG: http://mickisb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback