You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

As said, I'm nocturnal

Nu är man nitton år och en dag gammal. I'm feeling old! Tro på mig, fylla nitton är inte spännande, det mest intressanta jag fått? Supernatural säsong två. Jupp real good, men samtidigt så fattar jag att det är svårt att köpa grejer till en nittonåring. Det jag vill ha kostar liksom alldeles för mycket, dator, högtalare till iPod, mm.
Vad har jag fått då?
  • Stickad tröja från Gina Tricot
  • Biobiljetter (passar bra :D)
  • 500 kr, passar också bra!! Ny data kommer bara närmre och närmre ;D
  • Dom fyra första böckerna i True Blood serien (som jag själv beställde ;D)
  • Supernatural säsong 2
Helt ok, som sagt det är svårt med presenter och jag är nöjd :D Btw, det är inte allt, men jag har listat det jag fått tidigare i ett tidigare inlägg.
Jag vill att det ska vara sommar igen. Känner mig ganska deprimerad i vintermörkret. Det har liksom inte varit solljus på flera veckor! Det känns som om jag kommer att dö av solbrist snart!! Kanske därför jag har så svårt att sova, för att det är så svårt att skilja dag från natt just nu. Det kan ju få komma lite snö så att det blir ljusare ute, och så att man kan få lite mer vinterkänsla :D
Vad sägs om den på handleden? Robin har hintat att han ska köpa en tatuering åt mig i julklapp. I kinda like :D Och jag tycker om min bror jättemycket om han verkligen gör det :D Annars kommer jag ha pengar så att jag kan köpa en själv ;D
Nikki tycker att jag ska gå och lägga mig:D Haha, hon tycker inte om att jag sitter uppe på nätterna för hon kan inte slappna av själv om inte jag gör det ;D



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback