You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Dirty Picture

Var ju och såg New Moon igår. Riktigt bra faktiskt. Trodde att den skulle vara lika dålig som första men icke sa nicke. Visst vissa scener som skulle vara känslosamma eller dramatiska blev roliga istället och vissa saker blev bara what the fuck?! men det var en bra film i alla fall. Har man inte läst böckerna så är det en jävligt bra film. Den första var inte ens bra om man inte läst böckerna, den var hoppig och klumpigt klippt + att soundtracket sög. Soundtracket till New Moon var inte heller det bästa enligt mig, men alla har olika smak. Mitt betyg på filmen är en svag 4 av 5. Den första var bara en 2:a så nu hoppas jag på att trean och fyran blir riktiga blockbusters :D

Det var härligt att träffa Sandra dessutom (bion var min födelsedagspresent från henne :D). Det var jättelänge sen jag såg henne sist, eller ja jag såg henne förra måndagen i typ fem minuter men det är ju inte riktigt samma sak ;D Pratade lite om nyår, måste ju ha allat fixat, och sen lite allmänt om vad som händer i våra liv. Trevligt värre :D

My lord, jag fyller nitton på torsdag. Jag vill inte. Jag kan lika gärna skippa nitton och bli tjugo på en gång. Nitton är bara en jävla raksträcka fram till tjugo! Suger!!


Elin

2009-11-21 / 20:25:06
Elin

åå va kul jag vill också se new moon :D men du ska vi ta en fika och en sväng på stan på torsdag efter arbetsförmedlingen?? :):)

2009-11-21 / 20:27:41
Erika

absolut:D

2009-11-21 / 22:05:43
BLOGG: http://novanikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback