You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Hos farmor och farfar

Sitter just nu inne i stan hos farmor och farfar. Blev bjuden på lunch så jag och Nikki hoppade på bussen halv elva imorse och tog oss in till stan. Nikki var grymt chill på bussen till Torshälla, hon la sig till och med ner, men på bussen till stan var det värre. Var tvungen att sitta vid ett sånt där fyr-stols säte och hon fick inte riktigt plats så det var obekvämt för henne. Sen när vi skulle av fick hon hets och började skälla inne i bussen av glädje att hon skulle slippa ut ur den där förbaskade helvetesmaskinen. Men det var i alla fall nästan helt problemfritt, det var ju tredje gången hon åkte buss så jag tycker att hon skötte det riktigt fint:D

Har passat på att ta en promenad här inne i stan också, eftersom jag inte blir hämtad förrän runt sex ikväll. Hunden måste ju komma ut liksom. Så vi har gått runt lite i Vilsta, var ute kanske en timme. Ganska skönt, bara det att det blåste så himla kallt! Mina kinder är typ köldskadade! Tycker om vintern förutom all denna kyla. Snön är fin, och det är allmänt mysigt, men måste det vara så fruktansvärt kallt? Måste det?! Tror inte det va... mutter mutter...

Btw, Sara, kommer messa dig men in case jag glömmer, ja jag hänger gärna med på stan på fredag:D Vi får höras av om tid och så:D



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback