You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

I miss conversations that don't start with "so this killer truck"

Sitter nu i soffan med en stor schäfer vid sidan. Mysigt värre, men det blir lite svårt att skriva när man inte kan röra armen hur man vill. Har precis kommit hem från en promenad runt Mälby gård. Det spöregnade på oss typ hela vägen så både jag och Nikki var helt genomsura när vi kom hem. Kanske därför hon nu ligger tryckt mot sidan av mig. Lite frusen sådär kanske, men mysigt i alla fall. Det värsta är det att det luktar blöt hund om henne, konstigt nog när hon är både hund och blöt. Sen så ska hon pussa på mig hela tiden, det gör att man känner sig väldigt omtyckt.
Ska träffa Sara och Elin imorgon, förhoppningsvis så är det bättre väder då. Inte för att det gör så himla mycket om det regnar eftersom vi för det mesta kommer vara inomhus, men det är helt enkelt inte kul när det regnar ute. Får gärna snöa, men inte spöregna. På tal om snö så snöade det både igår och idag. Fint! Tycker om när det är snö ute, speciellt då det blir lite ljusare utomhus. Det är ju viktigt för mig som just nu är en riktig lantlolla och vi inte har någon gatbelysning i området. Men samtidigt så får inte snön lägga sig riktigt än, eftersom jag försöker komma igång med joggingen. Det var dessutom svinkallt att gå ut och gå. Trodde allvarligt talat att jag skulle frysa ihjäl, så pass kallt var det. Fint förresten att jag började stycket med att jag ska träffa Sara och Elin för att sedan börja prata om vädret. Lite dålig koncentrationsförmåga kanske?
Jaja, det blir väl fika och en sväng på stan som vanligt imorgon, det ska bli mysigt att träffa flickorna igen. Sara var det jätte länge sen jag träffade men Elin såg jag i alla fall i torsdags. Vi får helt enkelt lov att se till att träffas mycket oftare, det här är liksom inte bra. Speciellt om Sara ska åka till USA om ett tag. Då blir det ju lite svårt att träffas.
Sitter nu i soffan med en stor schäfer vid sidan. Mysigt värre, men det blir lite svårt att skriva när man inte kan röra armen hur man vill. Har precis kommit hem från en promenad runt Mälby gård. Det spöregnade på oss typ hela vägen så både jag och Nikki var helt genomsura när vi kom hem. Kanske därför hon nu ligger tryckt mot sidan av mig. Lite frusen sådär kanske, men mysigt i alla fall. Det värsta är det att det luktar blöt hund om henne, konstigt nog när hon är både hund och blöt. Sen så ska hon pussa på mig hela tiden, det gör att man känner sig väldigt omtyckt.
Ska träffa Sara och Elin imorgon, förhoppningsvis så är det bättre väder då. Inte för att det gör så himla mycket om det regnar eftersom vi för det mesta kommer vara inomhus, men det är helt enkelt inte kul när det regnar ute. Får gärna snöa, men inte spöregna. På tal om snö så snöade det både igår och idag. Fint! Tycker om när det är snö ute, speciellt då det blir lite ljusare utomhus. Det är ju viktigt för mig som just nu är en riktig lantlolla och vi inte har någon gatbelysning i området. Men samtidigt så får inte snön lägga sig riktigt än, eftersom jag försöker komma igång med joggingen. Det var dessutom svinkallt att gå ut och gå. Trodde allvarligt talat att jag skulle frysa ihjäl, så pass kallt var det. Fint förresten att jag började stycket med att jag ska träffa Sara och Elin för att sedan börja prata om vädret. Lite dålig koncentrationsförmåga kanske?
Jaja, det blir väl fika och en sväng på stan som vanligt imorgon, det ska bli mysigt att träffa flickorna igen. Sara var det jätte länge sen jag träffade men Elin såg jag i alla fall i torsdags. Vi får helt enkelt lov att se till att träffas mycket oftare, det här är liksom inte bra. Speciellt om Sara ska åka till USA om ett tag. Då blir det ju lite svårt att träffas ;D


sara

hehe, liiite svårare.. ;) men lugn, jag blir nog hemma över sommaren faktiskt :)

2009-11-05 / 18:50:04
BLOGG: http://kikit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback