You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

I think I'm becoming nocturnal

Jag kan inte somna längre och när jag väl gör det så kan jag max sova ett par timmar. Jag är helt borta i skallen vilket lett till en hel del komiska samtal här hemma. Måste komma på något sätt att bota mina sömnproblem, sitter liksom uppe hela natten och sover sen ett par timmar på dagen. På sommaren hade kanske detta funkat helt ok eftersom det är just på kvällen men nu på vintern så funkar det inte alls. Det är ju bara ljust några timmar och dom timmarna sover jag på. Vadå fel ute? Kanske mer motion både för kroppen och hjärnan kan hjälpa? Hm får se.

Imorgon ska jag och Nikki bege oss in till den stora staden. Heldag hos farmor och farfar :D Så om ni ser en galen schäfer som släpar runt på en tjej med ett desperat uttryck i ansiktet så är det med 99.9% säkerhet mig ni ser.

Ny favvo-serie = Glee!!! I love it! It makes me happy :D See it, see it I tell ya!!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback