You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Ja jag har sömnsvårigheter, stör det dig eller?

Det snöar ute. Det snöar faktiskt ute. I November... Jag är chockad. Varför vet jag detta när det är helt kolsvart ute? Jag har en hund som måste kissas innan läggdags. Jag blev helt chockad när jag öppnade dörren och det var vitt ute. Så länge det inte blir tre decimeter snö ute så är jag glad.

Varför uppdaterar jag mitt i natten? Jo som titeln säger, jag har sömnsvårigheter. Big time. Sov bara tre timmar i går natt men kan ändå inte somna nu. Så här sitter jag med datan i sängen och försöker trötta ut skallen. Tänkte att eftersom jag ändå är uppe, uppkopplad på internet, och inte uppdaterat på flera dager så gör jag det nu. Så det så! Det blev många "upp" i den meningen förresten. Hm, min hjärna kanske inte funkar 100%:igt.
Har typ inte gjort ett piss i veckan, bara gått hemma och degat. Varit lite social dock, träffade Annika i måndags och Elin idag. Trevligt värre. Speciellt kul att träffa Annika som jag inte sett på en hel evighet, det var skönt att bara träffas och prata. Inte för att det var mindre kul att träffa dig Elin men vi sågs i alla fall förra veckan :D



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback