You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Just another rainy day

Jupp, det har regnat hela dagen. Varenda gång jag varit ute med Nikki så har jag kommit in och varit dyngsur. Inte så himla kul.Det har dessutom gjort att jag varit helt genomfrusen hela dagen. Kan det inte komma lite snö snart?! Det är så himla tråkigt utomhus och mörkt. Lite snö skulle liva upp det hela.

Imorgon blir det bio igen. New Moon igen :D Men den var bra så det är det värt ;D Denna gång blir det dock med Sara och Elin, inte Sandra. Haha får se om S o E kan koncentrera sig när Jacob flashar sina magmuskler, Sandra kunde i alla fall inte det. Varenda gång han var med på bild med överkroppen bar så fick hon en total balckout och vände sig till mig när han inte var med längre för att fråga vad som hände i den scen han var med i ;D

Har börjat läsa den första boken i Sookie Stackhouse serien och den är riktigt bra faktiskt :D Lagom mycket humor, blandar med drama och romantik. Precis så som jag vill ha en bok :D En bok-serie jag definitivt rekommenderar :D

Btw, Rihanna's nya album Rated R är riktigt bra.


Elin.a

jag började läsa tredje boken igår när jag kom hem :) så nu är jag fast i den kan man säga :P hehe

2009-12-02 / 16:59:37
Elin.a

det var min kommentar här ovanför som vart utan namn :D:P

2009-12-02 / 17:00:34
Elin

jag började läsa tredje boken när jag kom hem efter bion igår kan bara säga att nu är jag fast :P hehehe :D

2009-12-02 / 17:02:31
Elin

det går bra för mig som du ser men nu har du några kommentarer i alla fall :)

2009-12-02 / 17:03:40
Erika

Haha ja, men det är lugnt ;D

2009-12-03 / 11:29:21
BLOGG: http://novanikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback