You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Nitton då:D

Wow då var man nitton år gammal/ung. Känns som om det var igår jag fyllde arton, men det är ett helt år sen. Hur har jag spenderat denna underbara dag då? Jo inne i stan med en timme på AF och sen fika med Elin. Var sedan hos farmor och käkade och åkte sedan via Tuna Park hem med pappa. Inte så spännande men jag ska firas imorgon istället för idag (mitt val så det är fine). Vad har jag fått? Inte så mycket än, men lite i alla fall:
  1. Smycken av Sara och Elin : ett halsband och två par örhängen. Jättefina!!!!
  2. Armband av farmor och farfar
  3. Strumpor av fof
  4. Blomma av fof
Presenterna från fof var dock bara ploj och dom riktiga får jag imorgon. Näe nu blir det födelsedagsmat, tai-food, och presenter från mami och papi!!!
See y'all!!!!! <3<3<3<3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback