You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Where are the two boys... and Kim?

Sitter just nu och tittar på Supernatural. Älskar denna serie, men den är lite småläskig att titta på sent på kvällen. Fast än jag vet att det bara är fejk så börjar jag typ undra om jag ska bli attakerad av något monster när jag ska ut och kissa Nikki senare ikväll. Lite scary faktiskt, och måste ju dessvärre erkänna att jag är fruktansvärt mörkrädd. Men serien är bra i alla fall, önskar mig faktiskt säsong två och tre i födelsedags present.

Var väldigt duktig när jag kom hem idag. Bytte om och gav mig ut för en joggingtur. Intervallade typ och hade faktiskt ork nog att springa en låt, sen gå en låt och sen springa en låt. Varvade så i kanske en halvtimme och orkade verkligen springa en hel låt. Men ska erkänna att jag var mer än trött när jag kom hem. Helt genomsvett var jag så det var bara att hoppa in i duschen på en gång.

Om ni när ni läst min blogg tycker att jag är dålig på att stycka upp texten så kan jag ärligt säga att det inte är mitt fel. Det är en bugg på datan som gör att det inte går att få styckuppdelning. Var ju hos famor och farfar idag så passade på att fixa till det problemet med de äldre inläggen. Sitter just nu med vår andra laptop så om det funkar att få styckindelning när jag skriver på denna så får jag helt enkelt blogga från den här datan. Skulle ju kunna byta data helt men ljudchippet funkar inte på denna data och jag vill ju ha ljud på datan, då jag inte bara bloggar från datan utan också kollar på Youtube och lyssnar på musik. Sen så är denna data mucho seg, den var begagnad och funkar inte helt felfritt. Jaja, det löser sig:D

Btw, titeln är taget från Henry, min biologilärare på gymnasiet, och Kim är en kille.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback