You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Women! Hear me this! The MEN must make the coffee! So it states in the Bible! Don't believe me? Turn to the New Testament and it shall state: HEBREWS

Dagen idag har tillbringats inne i stan hos farmor och farfar. Åkte in med mamma imorse kl 8, gick sedan från sjukhuset till fof. Nikki hade typ frispel hela vägen upp, det var ju jättespännande med alla nya lukter. Käkade sen frukost hos dom och sedan blev det långpromenad i Vilsta. Nikki badade i Vilsta ån, två gånger! Jäkla hund! Käkade sedan lunch hos dem, vilket var hela poängen med att jag åkte in, och sedan sussade jag sött i deras soffa resten av eftermiddagen. Fof skjutsade mig till Willy's inne i stan så att jag skulle gå därifrån till pappas jobb. Blev stoppad precis utanför parkeringen av ett par, ja äldre kvinnor, som ville hälsa på Nikki. Gud vad den ena av dem babblade! Skittrevlig och äkta hundälskare, men shit vad hon snacka! Jag som hade bestämt tid jag skulle träffa pappa och så uppehöll hon mig ;D Men trevlig var hon som sagt :D

På fredag blir det bio med Sandra. Vi ska gå och se New Moon, kl 15. Lite väl tidigt men den enda visningen som det fanns biljetter till. Populär film? Jajamänsan! Nej, det ska bli kul, hoppas att den här är bättre en första filmen. Visst den var inte dålig, men hade man läst boken innan så var det lite svårt att uppskatta den helt och hållet. Samma sak gäller Harry Potter filmerna.

The worst is over and the sky is clear And there's not a place on earth I'd rather be than here But on the horizon As the morning breaks I can see a brand new day that's full of new mistakes They tell me that only the strong survive I don't know if we'll make it through the night I guess I'll see you in the after light They tell me that only the strong survive Gotta keep on running Stay on the attack 'Cause the day you quit's the day you wish you had it back



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback