You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

You shook me all night long

Har varit j-vligt seg den här veckan och då ingenting intressant har hänt så har det inte blivit något inlägg på ett par dagar. Vad har jag gjort då? Hm, sovit och varit ute med hunden. Ni fattar varför jag inte uppdaterat va? ;D Det är den 3:e november idag vilket betyder att jag fyller om precis 23 dagar. 19 år blir man denna gång. Känns onödigt, är inte pepp på att fylla längre. Alla ni som känner mig och har tillbringat tid med mig under november månad vet att jag brukar ha en rätt så högljudd och ivrig nedräkning till den stora dagen. Men förra året och i år så har det inte kännts som det brukar. Fine, jag fyller wooptidoo, eller inte. Hade inte ens insett att det var November förrän imorse ;D Ni fattar hur ivirg jag är på att fylla eller hur? ;D

Imorgon ska Nikki få åka buss för 3:e gången i sitt liv. Vi ska in till farmor och farfar för att äta, och det blir alldeles för tidigt att åka in med mammsen eller pappsen. Så en busstur blir det alltså. Muhaha, förra gången fick hon frispel och började yla när alla andra fick gå av bussen och inte hon. Det värsta är att jag måste byta buss också, så det här kan bli intressant. På tal om Nikki så har hon blivigt som en jäkla kardborre. Hon blir tokig om jag går på toa och ylar typ av sorg att jag försvunnit. Var ju ute och sprang i Lördags och pappa sa att hon ylat i typ en kvart efter det att jag lämnat huset. I Söndags kröp hon upp i fåtöljen när jag låg och halvsov i den, bara för att hon ville ligga hos mig. Samma sak gjorde hon idag. Jag hann precis sätta mig så kastade hon sig upp i mitt knä. Needy much? Men jag tycker det bara är mysigt :D

Som jag skrev tidigare så var jag ju ute och sprang i lördags. Hade mucho träningsvärk i Söndags och har nu helt tappat motivationen till att träna överhuvudtaget. Har blivit grymt lat, ligger typ bara i soffan och sedan promenerar med Nikki. Okej, så så lat är jag kanske inte, men aktiv träning har jag bara inte energi till. Måste skärpa mig! Ska pröva sätta upp små delmål och typ skriva en "träningsdagbok" bara för att tvinga mig själv att komma igång ordentligt med träningen.

So what if I came clean, and told you all you mean to me, so what if I meant every word I said,
baby don't let it go to your head
So what if I write your name, cause you're always on my brain, in a heart I paint in crimson red,
baby dont let it go to your head
Dont be getting any big ideas, let me make it clear
Just cause I cant go on, just cause I die when ur gone, and just cause I think of you in bed,
dont let it go to your head, if I dim your eyes, one too, too many times, analyse every word you said,
dont let it go to your head, oh oh, don't let it go to your head, oh oh


sara

Svar: Haha ja men tänk dig, massa småttingar som står och kollar på och har värsta förväntningarna på en! Men som tur är tycker de att jag ritar jättefint, haha :) Vad sägs om en tur på stan och lite fika kanske på fredag med mig och Elin?

2009-11-03 / 20:56:28
BLOGG: http://kikit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback