You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Ahh you poor thing

Det är inte bara jag här hemma som är sjuk. Lilltjejen är också dålig. Hon ligger och gnäller i soffan och är flera snäpp varmare än en hund ska vara. Tycker synd om henne eftersom det inte går att fråga exakt vad som är fel på henne. Men både jag och mamma gissar på att hon har ont i magen, hon fick nämligen ett märgben av farfar igår, och hon har en tendens att bli dålig av köttben. Så förhoppningsvis går det över snart, tycker inte om att se min sötnos dålig, det gör ont i hjärtat på mig. Jupp, så mycket tycker jag om min hund, så mycket att det gör fysiskt ont i mig att se henne lida på något sätt.
Sötnosen ute på promenix :D Lite trött efter att ha sprungit efter pinnar i typ en kvart.

It's like I hardly know you 
but maybe I never did.
It's like every emotion you showed me 
you kept well hid,
and every true word that you ever spoke
was really decieving.
Now I'm leaving this time 
cos this is my last goodbye




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback