You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Alla Helgons Dag = Halloween

Än en gång dags för den enda dagen på året då man kan ta på sig vad fan man vill och alla tycker att det är helt OK. Jag kommer dessvärre inte utnyttja detta idag, då det istället för en tvättäkta Halloween-fest blir myskväll tillsammans med Haglunds. Det blir god mat och NE. En familje tradition som kommer tätt efter Jul på listan över vad som är bästa släkt-aktiviteten. Lugnt och skönt helt enkelt. Nästa år kanske jag satsar på en riktigt kostym-fest, men inte i år.

Har faktiskt precis hoppat ur duschen efter att ha varit ute på en 40-minuters joggingtur. Var helt slut när jag kom hem, och håller på som bäst med att fylla på vatten i kroppen. Och nej, jag sprang inte i 40-min, utan varvade jogging med powerwalking (extrem snabb gång). Har inte svettats så mycket på länge, men samtidigt kände jag att jag har bättre kondis nu än vad jag hade för kanske två månader sen. Alla promenader med Nikki har gett lite resultat, och ändå har jag lyckats med att vara sjuk kanske tre gånger på dessa två månader, så det säger ju en hel del. Får se om jag har någon träningsvärk imorgon, har i alla fall spaghetti ben just nu ;D


Elin.a

vi kan ha en halloween fest nästa år :D

2009-10-31 / 21:12:32
Erika

Oh ja:D

2009-11-01 / 14:03:04
BLOGG: http://novanikki.blogg.se/
sara

Svar: Haha, aldrig att jag överger min blogg ;D Ja vi får ses snart.. Min sista praktikvecka den här veckan, tjoho! Hm, borde gå tillbaka nu så de inte tycker att jag tar för långa raster :P

2009-11-02 / 11:30:18
BLOGG: http://kikit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback