You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Don't Let It Get To Your Head

Somnade inte förrän typ halv fem imorse, vilket resulterade i att jag inte vaknade förrän tio i ett. Vadå sova bort hela dagen?! Kändes typ onödigt att gå upp, men gjorde det i alla fall och tog en promenix med Nikki. Dagen har i övrigt varit helt händelselös. Hade tänkt åka in och klippa mig idag, men Robin hann åka in till stan innan jag vaknade. Det kändes lite sent att ringa efter ett och boka tid.

Vet inte riktigt hur jag ska göra med mitt hår. (Nu blir det lite onödigt svamlande om mitt hår). Känns som om det skulle behövas klippas ordentligt, typ minst en decimeter. Det betyder att det blir ungefär axellångt. Men grejen är den att jag vet inte om jag vill klippa det så "kort". Passar ju bättre i långt hår och nu har det blivit riktigt långt igen efter det att jag klippte det sådär jättekort förra sommaren. Men eftersom mitt hår skulle behöva klippas jämnt, alltså klippa det så att allt hår blir jämnlångt, så skulle det behöva klippas efter min kortaste uppklippning. Ja det låter komplicerat i skrift men ni skulle definitivt fatta om vi prata face to face. Om jag nu skulle klippa det efter min kortaste uppklippning så kommer håret bara räcka till precis under örat. Som sagt, jag passar inte i sånt kort hår och därför känns inte det som ett bra alternativ. Jaja, får väl se hur det går, vill ju ha kvar mitt långa hår men det behöver klippas!
Nu får det räcka snart! Blir ju aldrig frisk! Hostar fortfarande och snorar med. Har ju varit sjuk i över en vecka nu! Kommer aldrig komma igång med träningen om jag inte blir frisk typ nu. Men med min tur så får jag väl svinifluensa så fort jag blir frisk.
Jaja, nu ska jag göra något produktivt, städa till exempel.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback