You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

That day will never come

That day never came
That day
Never comes
I'm not letting go
I keep hangin on
Everybody says
That time heals the pain
I've been waiting forever
That day never came

Arrgh, halkade i trappen förut idag. Det känns rätt så bra i ryggen just nu kan jag säga. Inte kul alls! Jag och den här trappen kommer inte överens, det är typ femte gången sen vi flyttade hit. Det är typ fem gånger mer än vad jag halkade i trappan i det gamla huset. Men men, det är bara trappen här som inte gillar mig;D

Lilla Nikki tycker väldigt mycket om min säng. Hon har typ tagit över den helt och hållet. Hon är jättesöt, ligger med huvudet på kudden och ihoprullad i en söt liten boll. Mucho söt :)
Har inte fått något svar från Norge än, men hoppas på att dem ska höra av sig snart. Vill ju verkligen åka! Är jättetaggad, så jag hoppas verkligen att vi kommer iväg.

Har varit jätteosocial i flera dagar. Har typ bara suttit hemma eller varit ute med vovven. Håller på att bli galen från uttråkning! Måste hitta på något snart. Det mest spännande som hände i helgen var en tur med pappa till ÖB och Elgiganten liksom. Vadå tråkigt?!

Jaja, imorgon blir ungefär samma. Promenad med hunden och sen slappa i soffan. Boring! But that's my life at the moment.


Annika

vi är i alla fall två om tristessen ;) heheh

2009-10-20 / 00:00:46

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback