You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

How I Met Your Mother

Det här är helt j-vla otroligt. Nu har jag varit sjuk (för andra gången) i snart en vecka och det blir inte bättre. Idag fick jag feberfrossa igen, men det verkar som om det håller på att gå över i alla fall. Hostan och snuvan vägrar att ge sig, jag kan knappt sova eftersom jag ligger och hostar hela nätterna.

I'm Gonna Make A Change,
For Once In My Life
It's Gonna Feel Real Good,
Gonna Make A Difference
Gonna Make It Right . . .


Imorgon blir det arbetsförmedlingen. Vill verkligen inte gå dit, tycker det känns helt onödigt. Men innan mötet där ska jag klämma in en fika med Sara och förhoppningsvis Elin också. Eller klämma in och klämma in, har inte träffat dom på ett tag och saknar ju mina flickor :D
Ha det bra // Erika



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback