You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Entertain the pain

Jag hatar verkligen att vara sjuk! Det är det absolut värsta som finns! Tog en promenad med Nikki när jag väl vaknade imorse, och när jag kom hem så var jag allvarligt talat dränkt av svett. Nej, jag brukar inte bli svettig när jag går med Nikki så det var bara för att jag är sjuk. Har haft feberfrossa hela dagen och frusit tårna av mig fast än det vart varmt inomhus. Mina körtlar i nacken är dessutom jättesvullna så jag kan knappt vrida på huvudet. Jupp, just nu suger mitt liv.

Något positivt då. Norge känns verkligen som om det kan hända just nu. Har sökt jobb hela dagen och har två-tre jobb som jag ska söka på imorgon. Sammanlagt är det ungefär 13 jobb. Det är 100 gånger mer än vad det finns i Sverige just nu. Dessutom är det bara i Oslo området, så det finns massor av jobb i Norge överhuvudtaget. Hoppas bara att man får ett jobb också. Så länge både jag och A får jobb därborta så åker vi. Wow liksom. Hoppas nu bara att arbetsgivarna inte bara vill ha norrmän utan vågar satsa på två unga svenska tjejer också.
Har förutom sökt jobb idag, suttit och tittat på How I Met Your Mother hela dagen på hårdisken. Den serien är bara så underbar! Älskar den verkligen. Men om ni vill se något som garanterat får er att skratta så Youtube:a (?) bloopers för Vänner. Satt och kikna av skratt över det igår. Vilket inte var så bra, för varje gång jag skrattade så fick jag jättejobbiga hostattacker. Så skratt = förbjudet för mig just nu.
Lite bimbo nu då. Mitt hår är helt underbart just nu. Använder Elvital's Diamond Gloss Shampoo och det är helt underbart. Mitt hår lägger sig jättefint nu utan någon hjälp från mig. Det är lent och alldeles skimrande. I like it a lot!
Annars då? Nej, kan inte komma på något.
Ha det // Erika


Annika

goodie, sen gäller det bara att få intervjuer också :P får man fyra intervjuer borde man få någo av jobben :P

2009-10-06 / 10:24:29
Sara

håller tummarna för att ni får jobb båda två! :) fatta vad kul ni kommer ha där, shit alltså. krya på dig!

2009-10-06 / 16:54:29
BLOGG: http://kikit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback