You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Fast times at Barrington High

Ännu en vecka som gått och jag har enbart blivit äldre men knappast klokare. Har träffat Sara och Elin, och varit på Arbetsförmedlingen, vilket btw var helt onödigt. Satt bara och presenterade sig, sen gick dom igenom saker som jag redan visste. Kändes som slöseri med min tid och deras. I och för sig så inser jag att presentationerna var viktiga för dem men för oss(eller i alla fall mig) känndes det skumt.

På måndag blir det dagiset igen och denna vecka ska jag f-n inte bli mer sjuk, och jag ska hålla ut hela veckan den här gången. Men det blir inte många veckor till, bara fyra stycken sen har jag mina två hundra timmar. Men kan säga att jag blivit helt avskräckt på att skapa barn, jag blir ju sjuk hela tiden ju. Det skulle ju inte gå så himla bra om min unge var sjuk hela tiden, då skulle ju jag också vara sjuk hela tiden ;D
Ett litet låttips för dagen också, Aqua's nya låt Back To The 80's. Den är skitlarvig men samtidigt asskön! Haha, lite goodfeeling liksom:D
Ha det bra // Erika



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback