You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Fönstershopping? Haha, dream on!

Idag åkte ju jag, broder och farmor till Vingåker. Hade ju bara tänkt mig en massa fönstershopping, hade liksom ett minne av att Vingåker inte är så fantastiskt bra om man inte ska ha jeans. Vi kom dit och Robin, som btw är skyldig mig en massa pengar, säger generöst åt mig att om jag hittade något så skulle jag ta det. Ja eller plocka på mig det och sen skulle Robin betala det. Tänkte fortfarande att, jaja, kommer säkert inte hitta något i alla fall så det kan han ju få göra. Hittade hur mycket som helst jag ville ha. Dessvärre så upptäckte jag att Vingåker till största del är för lite äldre personer, inte pensionärer men folk över tjugo/tjugofem i alla fall. Det eller om man är ute efter lite finare kläder. Spanade in mig på flera skitsnygga skinnjackor, vill verkligen ha en sån, men alla kostade över 1500:- och det känndes lite väl dyrt! Är ju, som Annika lite fint påpekade, numera en fattig fritidsforskare och ville inte heller att Robin skulle lägga ut flera tusen på mig. Hittade lite i alla fall
  1. En regn/vind-jacka från Puma, 150:-
  2. En vit topp från Levis 149:-
  3. En gul topp från Levis 149:-
  4. Lovicka-vantar (eller hur det nu stavas) 99:-
  5. Raggsockor 39:-
  6. Skor från Ash, guldmetallic, 400:-
  7. En guldtopp från Tiger, 100:-
  8. En svart topp med rosett från Tiger, 200:-m
Det landade på en 1286:-. Muhaha, nu behöver jag inte köpa kläder på hur länge som helst, eller rättare sagt, nu kan jag inte köpa kläder på flera veckor. Haha, behöver inte göra det heller. Sen kan man påstå att det är ganska billigt då alla kläder är märkeskläder ;D Haha, no I just need a reason to justify my shopping;D Det blev massa mer än förra gången. Då blev det:
  1. Skor från Pony
  2. Träningsbyxor från Rönisch
  3. Gympadojjor.
Det var nog allt jag köpte då;D Ganska stor skillnad va? :D Näe, nu ska jag sova, är helt slut, känner att det var lite tidigt att vara ute en heldag. Inte helt 100% än.

You'll remember me when the west wind moves
Upon the fields of barley
You'll forget the sun in his jealous sky
As we walk in the fields of gold


Annika

Alltid kul med lite nytt :)

2009-10-26 / 18:01:13
Erika

Jupp, ibland behövs det :D

2009-10-26 / 18:12:14
BLOGG: http://novanikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback