You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

I'm back!

Jag ger upp! Jag kommer krypandes tillbaka till blogg.se då mina kära läsare på Blogger inte kan kommentera och jag älskar kommentarer ;D
Vad händer i mitt liv just nu då? Jo, håller på med allvarliga planer om Norge, inklusive flytt och jobb. Har redan sökt ett butiksjobb, men imorgon blir det att sätta sig ned på allvar och söka runt massor i Oslo. Typ alla lediga jobb.
Au Pair i USA var ju ett alternativ, och är det fortfarande, men jag är tusen gånger mer peppad på att åka till Norge än vad jag är för USA. Men ska fortsätta med praktiken på dagiset i alla fall, som en slags backup.
Vem fan lyckas bli sjuk två gånger i rad? Jo jag gör det! Helt j-vla otroligt! Hade nästan blivit frisk från min halsfluss som jag fick för typ tre veckor sedan, men nu har jag alltså blivit sjuk igen. Jag som precis hade kommit igång med träningen! Det värsta är att de på dagiset måste tro att jag är värsta latmasken eftersom jag varit hemma så mycket och nu måste vara hemma i alla fall imorgon med. Antagligen så blir det tisdag också. Men jag ska i alla fall fråga om jag kan få komma torsdag + fredag då, så att dom inte tror att det bara är lathet som gör att jag stannar hemma. Det värsta då är att jag inte kan vara hela dagen på fredag, för jag ska till Arbetsförmedlingen på 13:30. Mindre kul, och det känns nästan onödigt då jag och Annika i princip bestämt att Norge ska hända. Får vi bara jobb så åker vi.
Jaja, nu ska jag se på tv. Ha det bra!
//Erika


Annika

Japp. och jobb ska vi få. You can no longer escape my dear friend. moahaha. men berätta om dina planer för arbetsförmedlingen :) eller gör inte det, dom kanske blir förskräckta och förbjuder dig. hehehe. ;)

2009-10-04 / 21:30:23
Annika

haha, din "tyck till" och "tryck till" var faktiskt lite rolig ;) <3

2009-10-04 / 21:31:07
Sara

Låter som en bra idé! Eller ja, tråkigt att vi kommer ha så långt mellan varandra i så fall, men man kan ju ses ändå :) Lär ju vara lättare att få jobb i Norge än här liksom.

2009-10-05 / 14:52:06
BLOGG: http://kikit.blogg.se/
Erika

Annika: Jag vet, det var menigen ;D



Sara: Jo, men det finns alltid mail och msn. Och ja, det finns massor jobb i Oslo.

2009-10-05 / 16:46:39
BLOGG: http://novanikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback