You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Is that better?

Ok, min header är ändrad. Ni som är med får gärna säga vad ni tycker. Om ni inte vill vara med, säg det med och jag tar bort den. Men jag vill ha med er eftersom jag tycker om er så mycket. That's why jag tog bilder på er som jag tycker är mucho fina :D
Hatar att säga det här eftersom jag aldrig varit ett stort BSB-fan, men deras nya skiva This Is Us, är ju grymt bra! Lite mer modern pop med bra texter, så det blir liksom inte allt för smörigt. Men "pojkarna" är alla runt eller över 30, så det känns samtidigt lite smått patetiskt att dom försöker låta och verka som 20 igen. Men men, musiken är i alla fall bra:D
Nu ska jag se på Southland med snyggingen Ben McKenzie från O.C i huvudrrollen.
Ha det bra// Erika


Annika

Yes, du tog bort ugly bilden ! :D Nu är jag inte sad face längre. :) <3

2009-10-10 / 00:43:22

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback