You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

It's unhealthy I tell ya!

New obsession=Tokio Hotel. Yeah it's true, I'm a groupie.
Hatar att snubben sminkar sig bättre än vad jag gör. Life is unfair! ;D

Btw, min lilla gris som sover sött på min kudde. Börja asgarva när jag såg henne och fick då en blick som klart och tydligt sa att hon tycker jag är dum i huvudet. Men hon är ju såå söt!! :D
Kanske trött efter vår promenad. Var ute i kanske en timme, och Nikki är så mörkrädd att hon skällde typ hela tiden. Jag hade adrenalinet pumpandes hela tiden eftersom hon skrämde livet ur mig när hon helt oväntat började tok-skälla med typ 5 minuters mellanrum. Jäkla hund! ;D

Och Annika; jag hade reflexer på både mig och Nikki ;D


Annika

(sorry för den tomma kommentaren :P ) Goodie, reflexer är bra :)

2009-10-28 / 23:08:08
Erika

Haha, det är lugnt, jag förlåter dig :D

2009-10-29 / 15:54:15
BLOGG: http://novanikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback