You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Loving life and every second of it

Är fortfarande sjuk. Kunde inte sova i natt eftersom jag låg och hostade typ hela tiden. Är helt torr i halsen och det hjälper inte att dricka vatten heller. Hatar verkligen att vara sjuk! Allvarligt talat, jag vill ha ett nytt immunförsvar, det jag har verkar vara trasigt.

Ikväll kommer Robin hem efter en veckas jobb på båten. Han är ju typ serveringspersonal på Birka Paradise. Enda jobbet Robin haft som han faktiskt tycker är riktigt roligt. Jag skulle också kunna tänka mig att jobba på Birka, men om jag kommer iväg till Norge så är det hundra gånger bättre. Nu när brodern kommer hem så blir det bara jag som kommer att sova i min säng. Nog för att det är mysigt med Nikki i sängen så är min säng för liten för mig + en stor schäfer.
Jaja, det var nog allt för idag. Nu måste jag städa, vårt tv-rum på övervåningen ser helt hemskt ut och jag sa för typ en vecka sedan att jag skulle städa det :D
Ha det bra // Erika
btw, vad tycker ni om min header? let me know:)


Annika

snälla, byt bilden på mig ! :P den är verkligen inte bra. :( sad face

2009-10-07 / 21:25:27
Erika

Jag ska se vad jag kan göra:)

2009-10-07 / 21:37:54
BLOGG: http://novanikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback