You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Nackont och vingummin.

Arrgh, min nacke har svullnat upp och jag kan knappt vrida på huvudet. Mindre kul, och det händer varje gång jag blit sjuk. Mycket irriterande måste jag säga.

Funderar allvarligt på att tatuera mig igen. Vill ju ha en tatuering på handleden, men jag har svårt att bestämma mig. Vill typ ha en med de första bokstäverna från min kära familjs namn : I,K,E,R, men jag kan inte komma på hur dem ska vara. Hade tänkt ta ett ordspråk eller göra ett eget med ord på dem bokstäverna men det finns inga och det är assvårt att komma på ett eget. Vill ju inte att det ska vara för långt heller. (Hej, om ni kommer på något, let me know). Det eller så blir det någon celtisk symbol eller en fjäril. Får se hur det blir, måste bestämma mig och känna mig helt säker i kanske två veckor innan jag ens bokar tid, just eftersom den ska sitta på handleden.
Kanske nåt sånt? Får se :D


Annika

usch, tatueringar är svårt :P när den väl är gjord kostar den multum att få bort :P

2009-10-23 / 16:36:03
Erika

oh, ja och just därför vill jag vara 100% säker! :D

2009-10-23 / 16:39:44
BLOGG: http://novanikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback